fredag, december 23, 2005

Bloggen registrerad och i full funktion!

Jo, det verkar fungera bara bra och såhär i finalen innan Doppareda´n känns det extra värdefullt att det gick att ordna. Poängen med dennan sida är att jag vill hålla jämna steg med er Uppsalabor därute och gärna ta emot och höra en och annan kommentar, litet som stort. Det kan vara något som fick kaffet att hamna i vrångstrupen imorse, eller en förfrågan vad jag tycker om den och den saken. Det kan vara Bosse i Björklinge som vill veta vad jag tycker om att det tar sådan tid att få bygglov. Det kan vara Mohammed i Gottsunda som undrar vad jag vill göra åt centrum. Eller Anna på Dragarbrunnsgtan som undrar om Musikens hus. Alla är varmt välkomna med kommentarer om hur göra Uppsala/Uppland bättre. Målet med bloggen är att du ska känna att någon tar till sig dina idéer och förslag. Det är just så jag tror att framtida valrörelser kommer att bli, den politiker som är bäst uppdaterad och värnar om den enskilde väljaren mest, kommer att vinna gehör och förtroende.

Din trygghet. Vår välfärd.
Allt annat betyder mindre.

Jonas Dahlgren

Etiketter: , , , , , , , , , , ,